Utorak, 10 prosinca, 2024
No menu items!
Google search engine
HomeAutosportINTERVIEW: MARIN LEŠ (AK Pula-Rovinj)

INTERVIEW: MARIN LEŠ (AK Pula-Rovinj)

Njegovo ime je Marin Leš, automobilizmom se bavi tek pet godina ali je već probao kako kaže “od svega po malo” -nastupao je na brdu, formuli driver, slalomu, kronometru, te rallyu kao suvozač.
Reci nam nešto o sebi za one koji te ne poznaju..

Imam 26 godina i dolazim iz Stubičkih Toplica, završio sam srednju ekonomsku školu. Glavna zanimacija i hobi, pored održavanja trkaćeg AX-a su mi projekt auti, stalno smišljam i slažem nešto što mi u tom trenutku bude zanimljivo, u tome mi puno pomaže tata. Uz to, povremeno se rekreiram na biciklu po Medvendnici, odem ponekad na karting, kad imam slobodni vikend, volim otići na “road trip” po obali… Roditelji me podržavaju od samih početaka, djevojka Jelena ne propušta nijedno natjecanje, a još jedan as u rukavu mi je bratić Dario (NoStint Media op.aut) koji objektivom prati gotovo svaku utrku.

Obitelj kao največa podrška

Aktivno se bavim automobilizmom od 2019. godine, gdje sam kroz nagradnu igru auto kluba Dugo Selo i inicijativu Hrvoja Čižmeka pobijedio između četrdesetak kandidata i osvojio godinu dana besplatnog korištenja automobila Renault Twingo. No, prije samog početka natjecateljske sezone, kupio sam svoj auto, Citroen AX, koji vozim i danas.

Sa Twingom iz nagradne igre na Formuli driver Buzet 2019.

Automobilistička natjecanja pratim od kad znam za sebe, otac me vodio na sve utrke koje su nam bile blizu, tako da želja za utrkivanjem je zapravo dječački san.

Prva vožnja s AX-om, Brdo Sljeme-predvozač, tada su me opominjali jer sam kao nula bio prebrz te sam prestigao drugu nulu

Mlad si i relativno kratko u automobilističkom svijetu a u vrhu si svake discipline u kojoj nastupaš..koji je tvoj recept za uspjeh?

Ne znam postoji li recept, ali znam da ako nešto jako želiš, onda te jako puno truda, upornosti, odricanja i rada, može dovesti do uspjeha. Pomognu i savjetima iskusniji kolege.

Sa klupskim kolegama na pobjedničkom postolju

Reci nam malo o svojoj konkurenciji – koga smatraš najjačim konkurentom, sa kime se najradije boriš, koji su ti neki najdraži dueli?

Najviše se volim boriti protiv sebe, cilj mi je uvijek skinuti svoje vrijeme, makar za malo.

U formuli driver, najviše i najradije se borim sa Karlom Pelicarom. Van staze smo dobri prijatelji, pomažemo si nekad oko “problema” sa autima, ali se na stazi “tučemo” doslovno u stotinke. Tu su naravno i ozbiljniji konkurenti poput mojih klupskih kolega, braće Belinić, Damarije, pa onda Gajić, Pleše, Sruk, talijani, kojima se trudim biti na repu

U slalomu mi je najdraži konkurent Nenad Damarija, on mi je motivacija da pronađem još koju stotinku i kad mislim da brže ne mogu. No, još nisam pronašao pravi recept da ga ulovim.

Konkurencija i prijatelji – Karlo Pelicar (lijevo) i Filip Pavlina (desno)

Koji su ti uzori, a koji ciljevi u sportu?

Uzor su mi svi oni “mali” koji su ponajviše svojim trudom uspjeli biti pobjednici i prvaci. Ciljevi za budućnost.. unutar kluba na kraju sezone se daje jedan pehar za najboljeg vozača te sezone, u sezoni 2023. imao sam čast dobiti jedan takav. Cilj mi je “maznuti” još kojeg
Također, volio bi nekad opet voziti brdo, no trenutna podjela automobila u klase mi se ne sviđa i smatram da nije fer za neke aute, a nemam mogućnosti napraviti novi auto samo radi te discipline.

Kako se pripremaš za natjecanja?
Ponajviše se brinem da pregledam sve na autu, počistim gume, pripremim ga najbolje što mogu, a staze ponavljam preko videa od prošlih nastupa, ili proučavanjem skica ako prvi put nastupam na nekoj stazi. Ove godine sam na primjer prije utrke na Platku, otišao jedno popodne sa cestovnim autom vidjeti kako izgleda cesta i staza, da bi se lakše snašao na dan utrke, no to je teško izvedivo za sve utrke.

Koja ti je najdraža staza, i neki najtrenutak na utrkama..

Najdraža staza mi je u Buzetu, prvi put kad sam ju vozio mi je “legla” i od onda se baš guštam tamo. Osim Buzeta jako mi je draga i domaća Sljemenska staza, volim tehnički zahtjevnije staze jer samo na njima uspijem nadoknaditi manjak snage na svom autu.

Definitivno ću uvijek pamtiti pehar sa sljemenske utrke di sam bio prvi u klasi i najbrži junior. To je staza na kojoj sam kao gledatelj od malih nogu maštao o bavljenju utrkama. Također, prošlogodišnji doček nakon zadnje utrke na Grobniku je nešto što pamtiš jako dugo.

Doček u Zagorju

Sastavni dio autosporta je i odustajanje zbog “tehničkih problema”

Dogodi se ponekad, pitaš se gdje je kraj… Uvijek treba još nešto složiti, pa nekako skupiš novac, kupiš, složiš, a onda se pokvare 3 druge stvari na autu. No, ta ljubav prema utrkama je iznad toga. Pojave se nekad i dobri ljudi koji me motiviraju i pomognu mi da nastavim dalje.

Neno i Iva su na početku sezone kupili 4 NOVE gume – dvije sebi i dvije meni..

Prije starta volim mir, ponekad žmirim i u glavi “vozim”, zamišljam putanju po kojoj bi volio proći stazu. Također, potapšam auto prije nego krenem

Tata je velika pomoć i podrška, kako na utrkama tako i kod priprema..

Sezona je prošla super, iako je bilo par trenutaka kad se nije tako činilo, bilo je nekih kvarova koje smo uspijevali rješavati. Plan i cilj je probati ponoviti uspjeh iz ’23 i’ 24 iduće godine u formuli driver i slalomu kako bi ugrabio Zlatni volan, a za dalje, vidjet ćemo.

Volio bi se zahvaliti svojim roditeljima, djevojci Jeleni, svim prijateljima i rodbini koji me podržavaju i pomažu oko auta, klubu i klupskim kolegama, te sponzorima ForgeBit, Općina Stubičke Toplice, No Stint Media, Klomont Servis, Damarija Racing, BB Motorsport, KS Competition, Racing HR, Graf Mimb, Karting Arena Zagreb, Rally Junkies, AMR Pavlina, Strugareva Pčela, Švelja IN, Automehanika Oremuš, Kovinotokarska radionica Franjčec

Jelena je na svakoj utrci uz Marina

U jakoj klupskoj konkurenciji nije lako biti najuspješniji, a Marinu je to uspjelo već prve godine..

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

POPULARNO