Petak, 19 srpnja, 2024
No menu items!
Google search engine
HomeAutosportA09 AutoslalomAUTOSLALOM: NENAD DAMARIJA NEDODIRLJIV U GORICI

AUTOSLALOM: NENAD DAMARIJA NEDODIRLJIV U GORICI

Novo natjecanje i nova staza

Na pisti ZTC Velika Gorica vožen peti autoslalom sezone sudjelovanjem 86 vozačica i vozača

VELIKA GORICA – Novo natjecanje, nova staza, ali i nova pobjeda ukupnog poretka pulskog automobiliste Nenada Damarije, čime je učvrstio svoju poziciju lidera prvenstva, povećavši prednost na 30 bodova. Novo natjecanje pod nazivom „1.Autoslalom Zanatlija Zagreb“, poslije niza godina u organizaciji zagrebačkog AMK Zanatlija, održalo se po prvi puta na improviziranoj stazi piste Zrakoplovno tehničkog centra u Velikoj Gorici, na trkalištu duljine 1.433 metara. Bilo je to peto natjecanje Prvenstva Hrvatske u autoslalomu, ujedno bodovano za Otvoreno prvenstvo Zagreba i Kup RH povijesnih automobila kategorije Točnost. Nastupilo je 86 vozačica i vozača iz 17 klubova.

Marin Vuković (AMK Zanatlija) Staza na ZTC-u bila je nešto drukčija, s tehnički zahtjevnim dijelovima koji su testirali vještine vozača. Dodatni izazov predstavljale su visoke temperature koje su obilježile dan, ali unatoč tome, natjecanje je proteklo uspješnno. Očekivani favoriti ponovno su dokazali svoju superiornost i pokazali zašto se nalaze na vrhu.
Oduševljeni smo što smo nakon više godina ponovno doveli autosport na ZTC. Posebno smo ponosni jer znamo koliki kult ova pista ima u svijetu auto sporta, posebice u utrkama streetracea.
Smatramo da je održavanje ove utrke značajan korak u promociji autosporta u Velikoj Gorici, a odaziv natjecatelja i gledatelja potvrđuje interes za takvim sadržajima. Nadamo se da ćemo ponovno imati prilike organizirati slično natjecanje na području Velike Gorice.

Nenad Damarija, vozač Autokluba Pula-Rovinj, u svom već kultnom Autobianchiju A112 1.4, briljirao je vožnjom već od treninga, a posebno u prve dvije bodovne vožnje, od kojih je druga bila i najbrža dana u vremenu 1:13,450 minut,a uz prosjek vožnje 62,4 km/sat. Ukupnim vremenom dviju boljih vožnji i ostvarenim vremenom 2:27,520 minuta bio je uspješniji za 4,195 sekundi ispred iskusnog Tvrtka Radovanovića (AK Delta, Peugeot 106 Proto), dok je po treći puta ove sezone, trećim mjestom na postolje „generalke“ stigao izvrsni Marin Leš, još jedan vozač AK Pula-Rovinj za upravljačem Citroena AX 1.6. Za pobjednikom je zaostao 6,369 sekundi, dok je aktualni državni prvak autoslaloma iz 2023.godine Goran Sruk (AK Dubrava) Renaultom Clio RS stigao tek do četvrte pozicije.

Nenad Damarija (AK Pula-Rovinj)

Nenad Damarija (AK Pula-Rovinj)Jako sam zadovoljan stazom i svojom vožnjom. Od jutra sam bio raspoložen i znao sam da će biti moj dan, iako sam iskreno mislio da ću imati više “problema” s braćom Radovanović, Lešom, Srukom, čak i Matejom od kojeg sam možda i najviše očekivao da će juriti kad sam vidio stazu. Žena mi je bila u potpuno drugačijem danu od mene, malo me to oneraspoložilo nakon prve vožnje i htio sam krenuti za Pulu, ali nije mi dozvolila tražila je da vozim za oboje pa sam onda dao još malo gasa. Nakon dvije vožnje bilo je jasno da treću ne moram ni voziti, ali sam na nagovor klupskih kolega odvezao jedu u revijalnom tonu i drago mi je da sam razveselio ekipu koja je skakala uz stazu. Još su tri natjecanja do kraja i dati ću sve od sebe da Zelenko završi karijeru s brojem jedan na vratima – zaslužio je to.

KRANJAC I DAMARIJA JEDINI STOPOSTOTNI

Stopostotni učinak pet pobjeda u nizu svojih klasa nastavili su mladi Fran Kranjac (AMK Zanatlija Zagreb, Renault twingo GT) u klasi Serija do 1.799 ccm, ujedno sedmi ukupnog poretka, te Nenad Damarija u klasi Sport do 1.400 ccm. Trećom pobjedom u sezoni Buzećanin Igor Bogović (AK Dubrava Zagreb, Peugeot 106) učvrstio je vodeću poziciju klase Serija do 1.280 ccm, dok se Kastavac Marin Petrić (AK Rijeka, Renault Clio), drugom pobjedom ove godine, na samo dva boda primakao vodećem klase Sport više od 1.800 ccm Ivanu Dropučiću (AK Dubrava, Renault Clio), koji se morao zadovoljiti drugom pozicijom.

Pobjedom u najjačoj serijskoj klasi, na korak do prvog mjesta u prvenstvu – Marin Petrić (AK Rijeka) foto:Marko Šivak

Marin Leš pobjedom je povećao svoju prednost lidera klase Sport do 1.600 ccm, dok je Goran Sruk u klasi Sport više od 1.601 ccm pobjedom za deset bodova odmakao do sada izjednačenom Mateju Radovanoviću (AK Delta, Seat Ibiza Cupra) kojem nastup na „avionskoj“ pisti ovog puta i nije bio neki.
Dovoljno brz za dominaciju u najjačoj klasi, ali u ukupnom poretku “tek” četvrti, Državni Prvak autoslaloma iz 2023 – Goran Sruk (AK Dubrava)foto:Marko Šivak

Zasebna klasa E1 Moto, posebno pripremljenih brzih i atraktivnih automobila, brojem sudionika ove sezone izuzetno „tanka“, konačno je u vrhunskom rezultatu „generalke“ Tvrtka Radovanovića, a time i pobjede klase, dobila bodovno izdvojenog favorita za nastavak sezone.
Među deset vozačica još je jednom najbolji rezultat ostvarila mlada Mađarica Ildiko Hernady (AK Dubrovnik Racing, Mitsubishi Lancer Evo IX) s tek 830 tisućinki boljim vremenom ispred trofejne Puljanke Ive Damarija (Autobianchi A112 1.4), koja je nastup uspješno okončala usprkos nenadanim zdravstvenim problemima. Treća u konkurenciji vozačica bila je mlada Sara Postružin (AKK Sveta Nedelja).
Sara Postružin (AKK Sveta Nedelja)

Sara Postružin (AKK Sveta Nedelja)Staza je super, novi izazov koji traži dodatnu koncentraciju. Meni se jako svidjela kao i cijelo natjecanje. Organizacija je bila odlična, samo je dan bio vruć i sunce je bilo nemilosrdno. Imala sam malih problema s autom u prvoj vožnji koji su se zahvaljujući odličnoj ekipi u boksu brzo riješili pa sam mogla nastaviti. Svojim nastupom sam zadovoljna, naravno uvijek može bolje ali mogu reći da vidim napredak, također zahvaljujući ostalim vozačima koji mi uvijek pomognu savjetima. Konkurenciju poštujem, mislim da ima jako puno dobrih, iskusnih i talentiranih vozača i vozačica od kojih mogu puno toga naučiti, a posebno mi je drago što sam okružena drugim mladim vozačima s kojima se odlično slažem i na stazi i van nje.
Juniora „koš i još“, čak 20 na startu, a najbrži Fran Kranjac ispred Idilko Hernady i mladog Maxa Šimunovića na trećem mjestu. Vodeću poziciju i dalje drži Matej Radovanović s prednošću, sada tek devet bodova od Kranjca.

Max Šimunović (AK Dubrava)- na fotografiji desno sa ponosnim roditeljima

Max Šimunović (AK Dubrava) foto:S.Pšeničnik

Max Šimunović (AK Dubrava) Utrka mi je bila super, bas sam uživao… Prvu i drugu vožnju sam isao malo rezervirano i u dogovoru sa svojim teamom odlučili smo maximalno riskirati u trećoj vožnji i rizik se isplatio. Uspio sam jako skinuti svoje najbrže vrijeme u trečoj vožnji. Imao sam malo problema sa mjenjačem moga automobila koje sam siguran da ćemo riješiti do idućeg natjecanja. Ovo je moja prva sezona i jako sam zadovoljan svojim vožnjama jer imam tek 16 godina i velike stvari su ispred mene. Želio bi se zahvaliti mojim roditeljima koji su mi največa podrška i bez kojih ovo ništa nebi bilo moguče. I zahvala svim svojim prijateljima i navijačima naravno.

Ekipno je trijumfirala najbrojnija skupina Autokluba Dubrava (21) i za pet bodova smanjila razliku vodećeg Autokluba Pula-Rovinj, čija je ekipa bila oslabljena za braću Belinić. Trećim su mjestom nastup okončali domaćini AMK Zanatlija Zagreb, s 13 sudionika, i zadržali identično mjesto poslije pet ogleda sezone.

Andrea Rastowsky (AK Remetinec Zagreb, Subaru Legacy) foto:S.Pšeničnik

U Kupu povijesnih automobila kategorije Točnost tek troje sudionika, a dvostruki trijumf jedine i najbolje vozačice. Andrea Rastowsky (AK Remetinec Zagreb, Subaru Legacy) ukupna je pobjednica, najbolja vozačica i zaslužna za ekipni trijumf.
Prvenstvo Hrvatske u autoslalomu nastavlja se šestim natjecanjem posljednjeg dana ljeta 22.rujna „20.Nagradom Grada Zagreba-Memorijal Mire Nikolić 2024.“ u organizaciji zagrebačkog Autokluba Delta.

Dean Runtas (AK Zaprešić)

Dean Runtas (AK Zaprešić)Zadovoljan sam jako utrkom i organizacijom. Staza zanimljiva ,drugačija od drugih. U prve dvije vožnje sam praktički osigurao 2.mjesto klase te se tome nisam nadao jer su ispred mene dosta brži i jači auti,tako da ovdje nije presudila brzina već preciznost. Čestitao bi ovom prilikom i konkurenciji. U ljetnoj pauzi je u planu odraditi neke nedostatke na autu oko ovjesa i motora te se pokušati približiti još više konkurenciji s obzirom na trenutno 4. mjesto u klasi i naravno nastaviti guštati.

Ivana Robić Cavor (AK Delta)

Ivana Robić Cavor (AK Delta)Nova i jako brza staza, puna izazova. Slobodno ću reći da je bila najteža utrka od kad vozim što se vidi i po penalizaciji. Konfiguracija staze je zahtijevala veliku koncentraciju i odlično složen automobil. S obzirom da je u Seicentu 1.2 motor zadovoljna sam kako sam vozila. Konkurencija u kategoriji žena je odlična. Mlade snage svojim vožnjama pokazale su da zaslužuju postolje.

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

POPULARNO