Utorak, 10 rujna, 2024
No menu items!
Google search engine
HomeAutosportA12 Formula driverFD: HRVOJE BELINIĆ POBJEDOM PREUZEO VODSTVO

FD: HRVOJE BELINIĆ POBJEDOM PREUZEO VODSTVO

Formula driver u Ogulinu

Na padinama Kleka nastupilo 120 vozačica i vozača iz Hrvatske, Slovenije, Italije i Austrije, novi trijumf ekipe Autokluba Pula-Rovinj

OGULIN – Poslije dva treća mjesta konačno, čak i očekivana pobjeda Zagrepčanina Hrvoja Belinića, dugogodišnjeg vozača Autokluba Pula-Rovinj, koji je uz „generalku“, u konkurenciji 65 vozačica i vozača iz 29 klubova, odnio i pobjedu klase Sport preko 2.000 ccm na traducijskom natjecanju formule driver, usponom na Klek, nadomak Ogulina. U još jednoj zavidnoj organizaciji članova Autokluba Klek Ogulin sedmi je puta održana utrka „Ciak Starter – Formula driver Ogulin 2024.-Memorijal Ivica Kišasondi“, treće ovogodišnje natjecanje međunarodnog HAKS Kupa, ujedno bodovano i za Prvenstvo auto i karting lige Zapad HAKS-a. Uz sudionike Kupa još je nastupilo 74 vozača i vozačice u izvansustavnom nagrađivanju organizatora.
Hrvoje Belinić (AK Pula-Rovinj)
Nakon ljetne stanke se vraćamo u meni jako drag Ogulin.Staza koju još nisam vozio od kada je asfaltirana na novo pa me to dodatno veseli. Prije prvog treninga imam sitan problem na automobilu ali ništa sto domaći dečki Kristjan Marinić i njegov sin ne mogu riješiti. Zahvala ide prvenstveno njima jer tako sam jedino mogao voziti u miru. Trening rezultatski prolazi dobro kao i prva vožnja ali tek u drugoj se osjećam opušteno sto se odmah pokazalo na vremenu. Na žalost u Top 5 automobil ima sitan kvar i to me zaustavlja od skupljanja dodatnih bodova.
Čestitke organizatoru i svim natjecateljima.

Belinić nije smio propustiti pobjedu niti zbog činjenice da je branitelj naslova prvaka, te do Ogulina vodeći vozač Kupa Talijan Franco Giacomazzi, nakon niza godina legendarnu Lancia Deltu EVO Proto zamijenio, za njega baš ne i konkurentnim Renaultom Clio Cupom.

Franco Giacomazzi (FRANCO GIACOMAZZI) foto Dario Leš

Franco Giacomazzi (FRANCO GIACOMAZZI)
Pokušao sam sve s automobilom o kojem malo znam. Clio vozim jednom godišnje i to je potpuno drugačiji auto od onog s kojim sam se posljednjih godina vozio u prvenstvu Haks Kup. Nažalost još čekam dijelove za Lanciu. Nadam se da će stići do sredine rujna kako bih se mogao s njom vratiti na posljednje dvije utrke.
Mogu reći da sam se u nedjelju zabavio, napredovao sam u svakoj vožnji iako sam se jako bojao pogreške. Protivnici su svi bili vrlo natjecateljski raspoloženi. Pokušao sam dati sve od sebe iako me sudjelovanje nije dovelo do dodatnih bodova u ukupnom poretku. Bit će ovo dobra borba. Dati ću sve od sebe da se vratim u istom ritmu i vratim dragocjene bodove.

Stoga je do prestižne pobjede Hrvoje Belinić odvezao dvije vrhunske vožnje u vremenima 2:33,262 minuta i 2:31,769 minuta, od kojih je ova druga bila i najbolja u danu. Vozilo se na dionici od „Baze“ prema ŠRC „Kneja“, dugoj 4.270 metara, s deset usporenja brzine (šikana), a u konačnom poretku 2,357 sekundi na drugoj poziciji zaostao je Vrsaranin Karlo Pelicar (AKOK Skok racing 1993) u Citroenu AX, dok je tek s neznatnih 204 tisućinke sekunde više na trećoj poziciji završio Marin Leš, vozač AK Pula-Rovinj, u još jednom Citroenu AX iste klase Sport do 1.600 ccm.

Karlo Pelicar (AKOK Skok racing 1993) foto Dario Leš

Karlo Pelicar (AKOK Skok racing)
Ogulin je meni najdraža staza, jako je skliska, brza i zahtjevna, te nema puno prostora za greške. Na treningu sam bio malo razočaran jer nisam uspio skinu prošlogodišnje vrijeme, ali nakon prve vožnje vidio sam da ide to u dobrom smjeru. U 1. vožnji sam malo prevrtio motor, ali je radio makar nije imao punu snagu i uspio sam u 2. vožnji napravit svoj rekord staze i rekord klase 4. Konkurencija je puhala za vratom i nije se dalo disat, trebalo je odvest najbolje i po mogućnosti što manje griješiti.
Čestitam svima na ostvarenim rezultatima i vidimo se ma sljedećoj Formuli Driver

Dragan Gajić (MSC St.Veit) foto Dario Leš

Uz njih su trojicu još dva vozača stekli pravo na „Top 5“ vožnju za bonus bodove i to Željko Kokotec (AK Delta, Škoda Fabia 1.8T) i Austrijanac Dragan Gajić (Opel Corsa Hvr). U ovoj je vožnji, s izvrsnim vremenom 2:31,864 minute do pet dodatnih bodova stigao Gajić, ispred Pelicara i Leša, dok Belinić i Kokotec nisu vidjeli cilja. Giacomazzi se na kraju smjestio tek na 15.poziciju generalke i treće mjesto klase Renault Sport.
MARIN LEŠ (AK Pula-Rovinj) foto Dario Leš


Marin Leš (AK Pula-Rovinj)

Nakon 5 tjedana pauze, i nekih prerada na autu, bio je pravi izazov odvoziti 2 vožnje bez greške. Ogulinska staza je jako brza i zahtjevna, na par mjesta treba baš jako stisnuti. Dao sam sve od sebe i axa, bilo je dovoljno za 2 mjesto klase i 3 mjesto generalke. Znao sam di ima još malo lufta, ali mora ostati nešto i za drugu godinu u rukavu konkurencija jaka, borbe su bile u stotinke, s Karlom sam cijeli dan vodio borbu u par stotinki i tako smo i završili s razlikom od 0.2 sec zbrojem 2 vožnje. Odlična borba i neka bude takvih čim više. Klupski smo također bili jako dobri i na dobrom smo putu ponavljanja prošlogodišnje titule prvaka

Aktualni prvak juniorske konkurencije vratio se pobjedama. Filip Pavlina (AK Zagorje Oroslavje, Citroen Saxo) osvojio je na Kleku „Toni-auto Junior Cup“ ispred Tonija Ivanića (AK Opatija Motorsport, Renault Clio N3 Ragnotti) i Sandra Budiselića (AK RI autosport, Citroen Saxo Vtr).
Pobjedama se vratila i svojevremeno najuspješnija vozačica Formule driver Talijanka Romina Bressan (AK Buzet Autosport) koja je u Renaultu Clio Cup bila uspješnija od Puljanke Ive Damarija (AK Pula-Rovinj, Autobianchi A112) i aktualne prvakinje Slovenke Sanje Paradiž (Suzuki Cultus) osvojivši „Fog Motorsport Ladies Cup“.

ČETVORICA U NIZU POBJEDNIKA KLASA

Četvorica su vozača nastavila pobjednički niz u klasama i treću pobjedu sezone upisali: Ivan Višković (AK No Traction Pula, Rover 114 Gti) u klasi Serija do 1.400 ccm, Dragan Gajić u klasi Sport do 2.000 ccm, Hrvoje Belinić u Sport preko 2.000 ccm i Duško Banjeglav (AKK Sveta Nedelja, Renault Clio Cup) u klasi Renault Sport. Nenad Damarija (Pula-Rovinj) pobjedom u klasi Sport do 1.400 ccm prekinuo je niz Slovenca Nejca Romiha, a isto je učinio Karlo Pelicar pobijedivši Leša. Marin Petrić (AK Rijeka, Renault Clio) je u klasi Serija preko 1.400 ccm upisao drugu pobjedu za redom, dok se u klasi Super Sport trećim različitim pobjednikom ove sezone upisao Željko Kokotec.
Niz od tri pobjede upisali su i članovi Autokluba Pula-Rovinj, za koje su prestižne bodove donijeli Hrvoje Belinić, Nenad Damarija i Marin Leš, ispred gradskih rivala AK No Traction Pula (Ivan i Toni Višković, Alen Celega) i AKOK Skok racing 1993 Gambetići (Pelicar, Petrinić i Božić).
Nekoliko favorita u svojim konkurencijama nisu okončali nastup na Kleku uglavnom zbog tehničkih kvarova, poput Marca Mazzonija (AK Buzet Autosport), Leona Smailbegovića i Domagoja Belinića (AK Pula-Rovinj), te Erike Marije Kušić (AK Klek Ogulin).

Filip Pavlina (AK Zagorje) foto Dario Leš

Hrvoje Belinić u ukupnom poretku i Romina Bressan u konkurenciji vozačica preuzeli su vodeće pozicije, dok su vrh tablica sačuvali Sandro Budiselić među juniorima i ekipa Autokluba Pula-Rovinj u konkurenciji klubova.
U konkurenciji promo vozača pobjedničko postolje trojice Talijana, prvi Cesare Bezzi (Citroen Saxo Vts), drugi Denis Gobec (BMW E46 330i) i treći Dino Ferencich (Peugeot 205).
HAKS Kup Formule driver nastavlja ovogodišnju sezonu novim natjecanjem, na novoj stazi u središnjoj Istri, 5. i 6.listopada u organizaciji AK No Limits Istra.
Nenad Damarija (AK Pula-Rovinj) foto Dario Leš

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

POPULARNO