Petak, 19 srpnja, 2024
No menu items!
Google search engine
HomeAutosportA09 AutoslalomAUTOSLALOM: DOMAGOJ BELINIĆ NOVI KRALJ DUBRAVE

AUTOSLALOM: DOMAGOJ BELINIĆ NOVI KRALJ DUBRAVE

DOMAGOJ BELINIĆ ČETVRTI POBJEDNIK U SEZONI

Nova dominacija automobilista Autokluba Pula-Rovinj ekipnom pobjedom i kompletnog pobjedničkog postolja „generalke“

ZAGREB – Zagrebačka četvrt Dubrava bila je 16.puta domaćinom, svojevremeno jedinog autoslaloma u urbanoj zoni, bodovnog natjecanja Prvenstva Republike Hrvatske i Otvorenog prvenstva Zagreba. „Nagrada Dani Dubrave 2024.“, četvrtog natjecanja ovogodišnje sezone, okupila je 111 vozačica i vozača iz 17 klubova, među kojima su rekordnih 29 juniora, vozača mlađih od 23 godine i 13 žena za volanom.
Izjava organizatora – DIJANA TUK (AK Dubrava)
Kao organizatori ovogodišnjeg 16. autoslaloma Dubrava održanog 16. lipnja uz 116 prijavljenih, ponosni smo što smo okupili strastvene ljubitelje automobilizma iz cijele zemlje i šire. Ovaj događaj je rezultat dugotrajnog planiranja i suradnje naših posvećenih članova i volontera AK Dubrava. Svaka faza, od osiguravanja sigurnosti staze do koordinacije logistike i angažiranja lokalne zajednice, bila je pomno isplanirana kako bi se osigurao uspješan i nezaboravan autoslalom. Neizmjerno cijenimo podršku lokalne zajednice i svakog pojedinog sponzora, čija je pomoć bila ključna za uspjeh ovog događaja.
Zahvalni smo svim sudionicima koji su doputovali i uložili svoj trud u pripremu automobila i sudjelovanje. Njihova ljubav prema sportu dodatno nas motivira da unaprijedimo svaki aspekt organizacije i u nadolazećim godinama. Sigurnost je bila naš prioritet te su implementirane sve potrebne mjere kako bi se osiguralo sigurno okruženje za sve sudionike i posjetitelje. Uspješna suradnja s hitnim službama pomogla je u glatkoj izvedbi ovog događaja. Oduševljeni smo pozitivnim povratnim informacijama i uzbuđeni zbog svakog postignutog rezultata svih vozačica i vozača na ovogodišnjem autoslalomu. Naš cilj je bio pružiti nezaboravno iskustvo svim uključenima i s ponosom možemo reći da smo to uspješno ostvarili. Skupljajući dojmove, polako započinjemo planiranje i realizaciju 17. autoslaloma Dubrava!

U organizaciji i iza volana – Dijana Tuk (AK Dubrava)

Četvrto natjecanje iznjedrilo je i četvrtog pobjednika ukupnog poretka ove sezone, što je preslika prošlogodišnje, kada je u šest natjecanja pobjednički tron osvajalo šest različitih vozača. Poslije Mateja Radovanovića u Pisarovini, Hrvoja Belinića u Prelogu, Nenada Damarije u Pločama, red je došao i na Domagoja Belinića, zagrebačkog asa, vozača Autokluba Pula-Rovinj koji je sve tri bodovne vožnje odradio maestralno, bez ijedne greške i svaku ispod minute, na stazi improviziranog gradskog trkališta dijela Ulice Kneza Branimira, od raskrižja sa Čulinečkom i Avenijom Dubrava (Dubec), na dionici dugoj 1.275 metara, s prolazom kroz 32 slalom vrata i dijelom s osam čunjeva prolaza u nizu. Za konačni rezultat uzimaju se dvije bolje vožnje, pa je Domagoj ukupnim vremenom 1:57,184 minute bio u „Renaultu 5 GT Turbo“ minimalnih, ali pobjede vrijednih, 48 tisućinki sekunde brži od svog brata Hrvoja Belinića (Renault Clio), također člana pulskog Kluba. Posljednja vožnja bila mu je i najbrža cijele manifestacije vremenom 58,297 sekundi, uz prosjek 78,7 km/sat, na ove godine otvorenijoj i bržoj stazi od dosadašnjih. Da slavlje Puljana bude zaokruženo s tri prva mjesta ukupnog poretka pobrinuo se „turbo“ trofejni Nenad Damarija (Autobianchi A112 1.4), uz zaostatak 1,417 sekundi za pobjednikom. Ekipnoj pobjedi AK Pula-Rovinj, uz pobjednike klasa Domagoja Belinića (Sport više od 1.601 ccm) i Nenada Damariju (Sport do 1.400 ccm), pobjedom u klasi Sport do 1.600 ccm doprinio je Marin Leš (Citroen AX 1.6), ujedno petoplasirani ukupno.
DOMAGOJ BELINIĆ (AK Pula-Rovinj)
Utrka u Dubravi mi je najdraza utrka u kalendaru,makar sam svaki puta zavrsio drugi(6puta).Nisam ocekivao drugaciju stazu jer to je kultna utrka i svaki put je ista no ne i ovoga puta.Inace podrzavam promjene i razne izmjene po stazama, ali ova je po meni bila mozda preopasna za aute bez zastitnoga kaveza.Sto se tice same Dubrave ona je uvijek vruca,teska,jako posjecena i savrseno organizirana. Nakon prve voznje sam “namirisao” da bi se moglo mozda i borit za prvo mjesto, ali je jedini problem bio sto treba pobijedit moga brata u njegovom cliu, a to nije nikome uspjelo do sada.Sve tri voznje smo odradili bez penalizacija i nakraju sam uspio skupit pola desetinke prednosti.U tom dvoboju sam uzivao kao i na samom kraju kada sam vidio sto smo kao klub uspjeli napraviti.

Slavlje klupskih kolega na postolju “generalke” – H.Belinić, D.Belinić,N.Damarija (svi AK Pula-Rovinj)

HRVOJE BELINIĆ (AK Pula-Rovinj)
Stara lokacija ali potpuno nova staza koja je postala opasnija nego ikad. Moram reći da me to potpuno iznenadilo kao i većinu natjecatelja jer nigdje nisam vidio skicu s promjenama niti nas je itko na to upozorio. Vozimo na toj lokaciji godinama i dok podržavam izmjene staza smatram da se to trebalo posebno naglasiti jer novi vozači pokušavaju naučiti staze gledajući stare snimke. Organizacija je besprijekorna kao i svake godine. Već ujutro sam naslutio da ću imati tešku borbu s bratom Domagojem sto se na kraju i pokazalo .Završili smo sa jako malom razlikom i kao uvijek u autoslalomu je opet presudila treća vožnja. Kako je Domagoj bio brzi već od treninga u trećoj vožnji sam dao sve od sebe i Clio je završio na dva kotača, tu sam izgubio još malo vremena i vise nije bilo povratka. Bilo je vrijeme da na ovoj kultnoj utrci imamo novog kralja Dubrave i drago mi je da je to moj brat. Na treće mjesto popeo se klupski kolega i prijatelj Neno tako da je postolje bilo potpuno od našeg kluba sto je lijepo za vidjeti.

Vratolomijama do svojeg najboljeg rezultata u Dubravi – Nenad Damarija (AK Pula-Rovinj)

NENAD DAMARIJA (AK Pula-Rovinj)ovo je već druga utrka u sezoni na kojoj svojom greškom “zarađujem” ogromnu penalizaciju koja me baca na valjda treću stranicu rezultata. Preostale dvije vožnje ukoliko želim dobar plasman moraju biti brze i čiste, kako moja žena voli naglasiti “bez gluposti”. Pritisak se osjeti ali pobijedilo je iskustvo ipak i uspio sam to odraditi. Na kraju rezultat više nego zadovoljavajući, koji me još zadržava na vrhu poretka ali nema spavanja tek smo na pola sezone..

SAMO TROJICA IMAJU ČETIRI POBJEDE U SEZONI

Mladom Mateju Radovanoviću, vozaču AK Delta Zagreb (Seat Ibiza Cupra) četvrto mjesto ukupno donijelo je četvrtu pobjedu u nizu konkurencije juniora u kojoj brani naslov prvaka.Mladih je bilo izuzetno mnogo, 29, a iza Mateja drugi je bio Fran Kranjac (AMK Zanatlija Zagreb, Renault Twingo GT), a treća Mađarica Ildiko Hernady (Mitsubishi Lancer Evo VIII), članica AK Dubrovnik Racing, ujedno pobjednica konkurencije vozačica. Brza staza bila joj je prilagođenija, snašla se jako dobro i ostvarila drugu pobjedu u sezoni, ispred trofejne Ive Damarija (AK Pula-Rovinj), koja je „malim zelenim“ Autobianchiem zaostala tek 1,488 sekunde. Treća u istoj konkurenciji bila je Karla Švec (AMK Zanatlija, Peugeot 106 Gti).

Karla Švec (AMK Zanatlija Zagreb)

Uz Mateja Radovanovića među juniorima, samo još dvojica vozača imaju sve četiri pobjede sezone, i to u klasama Fran Kranjac (Serija do 1.799 ccm) i Nenad Damarija (Sport do 1.400 ccm).
Rezultati po klasama: Serija do 1.280 ccm 1.Igor Bogović (AK Dubrava, Peugeot 106), 2.Filip Šimunić (AK Delta Zagreb), 3.Antonio Krajač (AKK DS Racing Prelog, oba Fiat Seicento 1.1); Serija do 1.799 ccm 1.Fran Kranjac, 2.Marko Palijan (AMK Zanatlija Zagreb, Renault Twingo GT), 3.Gian Karlo Ciglar (AK Dugo Selo, Renault Clio); Serija više od 1.800 ccm 1.Luka Lekić (DS Racing, Seat Ibiza TSC 1.8), 2.Ivan Balog (Delta, Renault Clio 2.0), 3.Ozren Vitezica (AK Učka Sport Matulji, Renault Clio); Sport do 1.400 ccm 1.Nenad Damarija, 2.Dario Merlić (Zanatlija, Fiat 127), 3.Iva Damarija; Sport do 1.600 ccm 1.Marin Leš, 2.Marko Stanisavljević (AK Zaprešić, Autobianchi A112 1.6), 3.Danijel Šimunović (AK Dubrava, Peugeot 106); Sport više od 1.601 ccm 1.Domagoj Belinić, 2.Hrvoje Belinić, 3.Matej Radovanović; klasa E1 Moto 1.Aleksandar Radovanović, 2.Tvrtko Radovanović (oba Delta, oba Peugeot 106 Proto). Ekipe 1.AK Pula-Rovinj 60 bodova, 2.AK Delta Zagreb 50, 3.AMK Zanatlija Zagreb 50.

GORAN SRUK (AK Dubrava)
Staza mi je bila dobra, tehnički zahtjevna…u prvoj vožnji sam fulao vrata tako da sam morao voziti sigurno. Auto trenutno nije dovoljno brz da bi se mogao boriti za sam vrh ukupnog poretka. Organizacija je bila uspješna, suci su odlično odradili svoj posao.

Na polovici autoslalom sezone PH Nenad Damarija je vodeći ukupnog poretka s 20 bodova više od Mateja Radovanovića, a 22 od Marina Leša. Ekipno Puljani su 18 bodova u prednosti ispred najbrojnije ekipe sezone AK Dubrava Zagreb, dok treći Zanatlijaši imaju dodatnih 29 bodova zaostatka. U pojedinačnoj konkurenciji samo je Marin Leš u svojoj klasi preuzeo vodeću poziciju s tri boda više od Šimunovića.
Sezona se nastavlja u Zrakoplovnom centru Velika Gorica, gdje se 6.srpnja vozi u organizaciji AMK Zanatlija Zagreb.

Vozači vole Dubravu foto-Dario Leš

RENE DIZDAR, vozio prvi puta slalom kao predvozač
Slalom u Dubravi mi je bio prvi kojeg sam vozio i ostao sam jako ugodno iznenađen organizacijom samog eventa. Gledao sam i sudjelovao na dosta automobilističkih evenata u Hrvatskoj i moram priznati da je ekipa iz AK Dubrava odradila izvrstan posao. Vožnje su išle po rasporedu, ekipa na startu je odradila sve odlično, nije bilo zastoja, problema s timingom, problema sa satnicom. Jako brzo su se rješavali i problemi na stazi kad bi netko doživio nezgodu (mislim da je samo jedno vozilo udarilo u rinzol), u roku od 15-tak minuta krenulo se s vožnjama. Što se tiče konfiguracije same staze, ne mogu objektivno procijeniti koliko je dobra/loša/brza/spora pošto mi je ovo bio prvi slalom, ali meni se jako svidjela. Nemam baš adekvatan auto za tu disciplinu (prevelik), ali nije mi bilo naporno za voziti, baš sam uživao

MARKO ROGIĆ (AK Dubrava)
Nakon dugogodišnje stanke u natjecanjima, prva utrka povratka kao natjecatelju mi je bila Branimirova 2024. Utrka koja je po organizaciji iznad svih očekivanja .. od same staze, ugostiteljstva (šatora), razglasa, vrlo zabavnog voditelja, zabavnog sadržaja, bakljade, organizacije za gledatelje, na kraju i dovoljnog broja wc a .. mjere sigurnosti su svedene na maksimum, a da ne spominjem uvijete za gledatelje koji praktički većinu staze prate iz hladovine s dovoljnim razmakom od staze da ljudi mogu doći s malom djecom i osjećat se sigurnima . Nagrade natjecateljima su kakve kod nas još nisu viđene pogotovo u autoslalomu i zbog toga kapa do poda, a naročito na onim peharima podijeljenim najmlađim gledateljima koji su budućnost ovog sporta i publike

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

POPULARNO