Međunarodna autocross utrka u Gambetićima
Staza Canalli još se jednom dokazala vrhunskom sportskom arenom za 46 vozača iz šest zemalja
GAMBETIĆI – Saharski pijesak proteklih se dana nadvio nad istarskim poluotokom, a na jednoj je poziciji bio samo „šlag na tortu“. Naime, i bez Sahare, u povremenim oblacima prašine izvrsno su se snalazili vozači autocrossa na jedinoj pravoj, međunarodno priznatoj zemljanoj stazi za oktanske sportove na četiri kotača u nas, u šumovitom predjelu Gambetića, nadomak Višnjana. Staza „Canalli“ još se jednom dokazala vrhunskom sportskom arenom za 46 sudionika pristiglih iz šest zemalja na već tradicijsku 9.Nagradu Gambetića 2024. Organizacija i ovog puta besprijekorna, sve pod budnim okom i vrijednih ruku sportskih entuzijasta domicilnog Auto karting i off road kluba „Skok racing 1993“, te uz svesrdnu pomoć Autokluba „Poreč Motorsport“. Potvrda svemu i želja daljnjeg napretka do ostvarenja zacrtanog cilja, dovođenja europskog prvenstva, mogla se isčitati iz pozdravnih riječi načelnika Općine Višnjan Angela Matticha, koji je utrku proglasio otvorenom.
Upisana u kalendare FIA Međunarodne automobilističke federacije, bila je ovo bodovna utrka u više konkurencija FIA CEZ Prvenstva Srednjeeuropske zone, tri državna prvenstva, Hrvatske, Slovenije i Austrije, te od ove godine novouvedeno Otvoreno PH „Croatian autocross Trophy“.
KRZNARIĆU DRUGA POZICIJA FINALA
Najbrojnija skupina, ujedno najatraktivnijih malih „brzih zujalica“ divizije CrossCar, jednosjeda čiji vozači jednostavno plijene pažnju, okončana je očekivanom pobjedom u finalnoj vožnji Slovenca Toma Nemarnika (Casmat) ukupnim vremenom 4:11,773 minuta, a tijekom šest krugova uz zaostatak nepunih pet sekundi drugi je ciljem prošao hrvatski as Dražen Krznarić iz Autokluba Ozalj (Semog Bravo Sport). Treće mjesto polučio je Talijan Michele Berto (Camotos XC2) s nepune dvije sekunde više od našeg vozača. Među 17 sudionika ove skupine bila su još četvorica hrvatskih vozača, od kojih vrijedi istaknuti rezultate onih među deset najbržih, na petom mjestu Antonia Bukala (AK Zagorje Oroslavje, Semog Bravo Sport) i sedmog Roberta Zdrinščaka (ASK Kastavac, Semog Bravo).
Divizija 3 Super Buggy jednosjeda posljednjih je sezona brojem nešto skromnija, ali vožnjama i atraktivnošću još uvijek u vrhu crossa. S više od tri sekunde prednosti u finalu je pobjedu ostvario Slovenac Igor Kern (Honda), ispred sunarodnjaka Davida Kosirnika (Alfa Racing), dok su dodatne tri sekunde više bile dostatne Slovaku Milanu Ryzeku (Peters Autosport) za treće mjesto. Šesti je ciljem prošao David Vesić (Buggy 1.8T) iz Skok racinga 1993, a osmi naš višestruki prvak Loris Krbavac (Buggy) iz AK Buzet Autosport.
U nešto slabijoj Diviziji 3 Buggy 1.600 međunarodno postolje s pobjednikom Austrijancem Marcusom Kastnerom (Buggy F&S), drugim Mađarom Martinom Fodorom (Hayabusa) i trećim Slovencom Silvesterom Jerasom (Kawasaki).
SKOKOV TALIJAN FERRO DRUGI
Preostale dvije skupine su izgledom automobili, izuzetno brzi, žestoki, iza kojih se „praši sve u 16“. Brojnija Divizija 1A Touring 1600, s 12 vozača, iznjedrila je izvjesnog, očito najbržeg i najspremnijeg vozača, pobjednika Slovenca Žigu Kraševca (VW polo) koji je punih sedam sekundi za sobom ostavio drugoplasiranog Talijana Alberta Ferra (Fiat Punto) koji brani boje domicilnog AKOK Skok racing 1993. Treći je ciljem prošao još jedan Slovenac Luka Lisjak (VW Polo) s 10,5 sekundi slabijim vremenom od pobjednika.
Usprkos problemima koje je tijekom jutarnjih kvalifikacijskih vožnji imao, do četvrtog se mjesta Divizije 1 Touring dovezao jedini naš vozač Sven Katić (Audi A3) iz AK Ozlja. Neprikosnovenim pobjednikom bio je Slovenac Aleksander Križman (Mitsubishi Lancer Evo VI), koji je 11 sekundi za sobom ostavio Talijana Giancarla Amatorija (Mitsubishi Mirage), dok je znatno iza bio treći Slovenac Matej Lavrič (Subaru Impreza).
Bila je ovo treća utrka za hrvatsko prvenstvo, uz nastup devet vozača iz šest klubova. Ekipno su slavili vozači višestrukih državnih prvaka AK Ozalj (Katić, Krznarić, Jandri), ispred AKOK Skok racing 1993 Gambetići (Vesić, Ferro) i AK Zagorje Oroslavje (Bukal). Pojedinačno Divizija 1A 1.Ferro, Divizija 1 1.Katić; Divizija 3CC 1.Krznarić, 2.Bukal, 3.Zdrinščak; Divizija 3 1.Vesić, 2.Krbavac.
Autocross Prvenstvo Hrvatske nastavlja se 8.rujna jubilarnom desetom utrkom u Gambetićima, uz bodovanje i za Prvenstvo Slovenije.
Autor:
Posljednje objave autora:
- A02 Brdske utrke10 listopada, 2024NAJAVA: POTVRDA DRŽAVNIH PRVAKA
- A07 OSV9 listopada, 2024OSV: BLAŽUTIĆEV POGLED S VRHA
- Autosport8 listopada, 2024AUTOCROSS: KRZNARIĆ I OZLJANI PRVACI HRVATSKE
- A12 Formula driver7 listopada, 2024FORMULA DRIVER: HRVOJE BELINIĆ POBJEDOM POVEĆAO PREDNOST